2011-06-26

Bo Bunny Barefoot & Bliss Collection

Hi everyone! Today I am excited to show you some of my DT works made with Bo Bunny's new collection, "Barefoot & Bliss"!!! Isn't this collection fun!? I am loving it!!!
皆さん、こんにちは(*^_^*)
今日はBo Bunnyの新しいコレクション、【Barefoot & Bliss】で作った作品のご紹介です。とっても明るくて、楽しいコレクションになってます。エンベリもどんどん充実してきましたね(*^_^*) 正直Bo BunnyのDTになった頃はあまりBo Bunnyのこと知らなくて、私にはないスタイルばっかりだったので戸惑いがありましたが、今は好きでなりません!


The embellishments from Bo Bunny are getting better and better!! I especially love the trinkets, jewels, minibooks, and the noteworthy that are a little different from the previous lines:)
今回注目するのがNoteworthyやジュエル、Trinketsです☆ミニブックもいろいろあって、見てるだけでうきうきしますね(*^_^*) 


And here's what I made with this collection. This is a layout made for Layout Challenge Friday. You can see the challenge here
そして、こちらのコレクションで作った私の作品はこちらです。こちらはLayout Challenge Fridayのために作ったものです。詳細はこちら(*^_^*)
今回のチャレンジは・・・

This time the challenge is to use an ad from a magazine, the internet or any other place you see an advertisement that inspires you! 
【広告からインスピレーションを受けてレイアウトを作る】です☆雑誌やインターネットから探して頂いてOKです(*^_^*)

実は私何を勘違いしたのか、【広告を取り入れてレイアウトを作る】だと思ってました(笑)しっかり広告をいれてます(^▽^;)




Supplies Used:
Barefoot & Bliss Collection Barefoot & Bliss, Beach Bag, Dot, Splash, Words, Cut Outs, 12" Sticker, Trinkets, Layered Chipboard, Dimensional Stickers, Chipboard, CS Sticker, Noteworthy Clear Stamp, Brads, Chunky Charms (Clear)

Other Supplies:
Sunscreen Ad, Acrylic Paint, Glitter, Glossy Accent, Distress Ink, Flowers, Metal Accent (Tim Holtz)


Have fun with this week's challenge!!!!! 
ぜひ皆さんご参加くださいね!

Next up is this card:) We had an assignment a while ago which was to focus on buttons and brads. I also detailed the clear alphabets with some little shells:)
次はこちらのカードです。こちらの課題はボタンやブラッズを集中して取り入れることでした。タイトルは夏らしくクリア素材のものを加工してみました(*^_^*)



Products used:
Barefoot & Bliss Collection Surf, Words, Cut Out, Noteworthy, Rub-on, Brads, Jewels, Vicki B. Button, Bo Bunny Flowers, Chunky Charms Alphas


Okay that's it for today!! Thank you for dropping by:)
では今日はこの辺で☆ご訪問ありがとうございました!

2 comments:

Lindy said...

Beautiful layout and card!!!!!

Luckie said...

How beautiful!