2011-06-25

Inori's 2nd Sell - Almost Sold Out

Hello everyone! Today I would like to thank everyone who donated creations for the 2nd sell of Inori. Almost everything was sold out!!!! And I have donated 70,000 Yen to the Red Cross. That is about $870!!!!! Wow!!! It will be 135,000 Yen donated in total ($1677). 

Only few were left but I am planning on selling them at the end too:) 
Thank you once again to everyone!!! I will be posting the 3rd sell next month so please look forward to it;)

皆さん、こんばんは!
先日、Inori第2回目販売で集まったお金を義援金として日本赤十字社に振り込んできました(*^_^*)キリよく7万円にして振り込みました。第1回販売分と合わせたら135,000円になります!
皆さんに感謝の気持ちでいっぱいです。作品をご提供していただきました皆さん、ご購入いただきました皆さん、大変ありがとうございました!!

また第3回目の販売作品は来月初旬頃アップする予定なので、ぜひまたよろしくお願いします!

本当にありがとうございました!

1 comment:

suzARTe said...

thanks so much for giving us the opportunity to donate to this worthy cause. It took a lot of effort for you to organize this but I am sure you are happy with the way it went and the large sum of money raised.