2018-01-30

Imaginarium Designs - DT member!!

Hello, everyone! I have exciting new today!!!
I am so honored to be a designing for Imaginarium Designs again!! It has been quite a while since a last created something, but I am so happy to be back as a design team member for ID!!
Thank you so much Jane for bringing me back in!! So excited to start!

皆さん、ご無沙汰しています!大分長いこと、ブログを放置してしまいましたね(汗)
今日は嬉しいお知らせです(๑•̀ㅂ•́)و✧みんなびっくりさせちゃうかな??(笑)

実は、この度Imaginarium Designs のDTメンバーとして、また作品を作ることに決めました(灬╹ω╹灬)正直ブランクが長過ぎて、すごく悩みましたが、やっぱりSB好きだし、前みたいなハイペースで作れないけど、少しずつでも作品作りができればと思い、長年本当に良くしてもらっていたJaneからのお誘いを受けることにしました(*´ω`*)最初はちゃんとしたものを作れるか不安ですが、どうか長い目で見てやって下さい(笑)

これからもどうぞよろしくお願いします(⋈◍>◡<◍)。✧♡

You can see my introduction in Imaginarium Designs blog here:)
Imaginarium Designsのブログでの私の過去に作った作品などを紹介していただいているので、ぜひ遊びに来て下さいね(๑˃̵ᴗ˂̵)و

http://imaginariumdesigns.blogspot.jp/2018/01/introducing-master-of-soft-and-feminine.html?m=1


2 comments:

Patty O'Malley said...

Congratulations! Glad to see you back!

Unknown said...

congratz madam ... very glad to see you back