2010-11-24

No Scrap! No Life! Monthly Kit Sample!!!!!!

YAY!!!!!!! Finally I got the chance to play with NSNL!'s monthly kit!!!!
Just look at the gorgeous details inside!!!!!!!!!!!! I was so so soooooooo excited when I received the package:D
やったーーーーーーーーーー!!!!!!やっとNSNL!のキットで遊ぶことができました!!!!見て下さい、このゴージャスな内容(*^▽^*)届いたときのウキウキ感☆うふふ♪
ここ数ヶ月ショップの方がお休みだったから、本当に再開を楽しみにしてました!!!!

I made 3 samples out of this kit, which I'll show you the rest later on:) Here's my first sample:)
It's a high-heel!!!! Isn't this lovely? I made this out of Ellen Hutson's shoe template. A halloween version was up at Bo-Bunny's blog about 1 month ago by Patti, and I was dying to make one of these!!!
では、まずは1作品目です(*^_^*)ハイヒールを作りました☆
こちらはEllen Hutsonのハイヒールテンプレートを使用してます。こちらでダウンロードできますので、よかったら挑戦してみて下さいね!
1ヶ月ほど前ですが、PattiがハロウィーンバージョンをBo-Bunnyの商品で作ってました☆とっても素敵でしたよ☆

I glued some Webster's Pages (included to add-on) netting on the inside.
靴の中にはadd-onに含まれるWebster's Pagesのnettingをのり付けしてみました☆


【キットに含まれていないもの】
・アクリル絵の具(ピンク)

I'll post my second project in a couple of days!!! Thanks for visiting;)
2作品目はまた後日アップしますね☆ありがとうございました!!!

1 comment:

Trace said...

What a fabulous kit Tomoko - packed full of great product. Love the shoe, very, very cool!