2009-11-26

Webster's Pages

Nature


This is my first time to use "Webster's Pages"papers. Since Iris Babao Uy's layouts were SO wonderful, it made me want to make layouts from this maker!!! It was pretty easy to make an layout, and also the pictures of the papers are so sensitive and beautiful. I love them!!!

今回初めて、Webster's Pageに挑戦してみましたぁ^^以前から可愛いなぁと思ってましたが、Iris Babao Uyさんの作品を見て作ってみたくなりました(笑)けっこう作りやすかったし、絵柄とかすっごく細かくて素敵です!!!

Yes, again I used a picture when we sent to see cosmoses!!! I haven't taken pictures these days. But still, this is one of my favorite picture and I thought this would come good with the paper.

はい、またコスモスの写真です^^;最近ぜんぜん写真撮ってません(汗)でもこの写真はお気に入りだし、このPPに合いそうだったので使ってみました☆

I made some parts pop up. There is a nest by the chandelier. It's too small, you can't tell right?

部分部分立体にしてます。シャンデリアの横には鳥の巣を乗せてみました〜^^ちっちゃいから分かりづらいですね^^;

Very fun! I enjoyed making this layout.
とっても楽しかったです!好きなメーカーがまた増えました〜☆



No comments: