2012-02-07

Scrap365 明日販売です!!

I am so happy that Scrap365 magazines will be sold at SB shop Palette tomorrow!!! YAY!!! (Palette is a Japanese store but if you live in other countries, you can buy your magazine directly from Scrap365 here--> Scrap365 Homepage)

皆さん、こんばんは!今日はとっても嬉しいお知らせです(*^_^*)
Scrap365の販売日時が決まりました!

2月8日(水)22:00〜
SB Shop Paletteさんにて販売です!!!
(今はショップに商品が出てきてませんが、お時間になりましたらご購入できるシステムになっています。)

☆☆☆売り切れました!皆さま、ありがとうございました(>_<)!!!☆☆☆
ご購入できなかった方、再入荷の予定ありです!またお知らせさせていただきます☆

Scrap365の1月号と2月号が販売されます☆
★1月号には私のWebster's Pagesのネッティングを使った特集が載っています!
★2月号は私の作品が表紙になりました(*^_^*)中にも、パターンペーパーを使った特集も載っています!

全て英語での記載になっていますが、ちょっとしたチップなどが写真で載っていたり、毎号いろんなスケッチのご紹介があったりと、とっても充実した内容になってます(*^_^*)

そして、載っている作品1枚1枚の写真がなんせ本当に大きいんです!!!(めちゃくちゃ見応えがあります☆)


ぜひこの機会をお見逃しなく♪
今日もご訪問いただき、ありがとうございます!!!(*^▽^*)

3 comments:

Holly in Japan said...

Tomoko-san, that layout on the cover is gorgeous. And I love your blog background and header too! Incredibly lovely!

Tomoko said...

Thank you so much Holly<3 You're so sweet:)

xoxo

Nolene said...

Hi Tomoko, I was so inspired by your gorgeous layout that I tried to "lift" it. Hope you don't mind. Here's the result.
http://www.scrapshots.co.za/index.php?itemid=40
Thanks for the inspiration. Your work is amazing!