2011-11-09

〜inori〜 第4回目完売!!!

Hello everyone!! I am so happy to tell you that inori's 4th was a succeed and everything was sold out!!! Thank you to everyone who participated for this sell!!! 

こんばんは!
少しご報告が遅くなってしまいましたが、先月のinori第4回目の作品も全て完売致しました!!改めて、作品をご提供いただいました皆さま、ご参加いただきました皆さま、本当にありがとうございました!!!



For the 4th sell, we were able to raise 60,000 Yen (about $773, with a little addition from me:) )!! The total fund raise would be 263,500 Yen (about $3396) WOW!!!!!!! I really can't express how much I appreciate all you help....... Thank you so much!!!!!!

We will be selling the 5th sell, the end of this month or next month. The next sell will be the last sell for inori. I will post more information late this month:)

Once again, thank you to all of you for participating inori!!!!

今回の売上金は【60,000円】でした!!(今回もキリよく少し足して入金致しました)

第1回目~第4回目全て合わせた金額はなんと、【263,500円】になりました!!!本当にすごいです!!!

1人の力だとなかなかこれだけの金額を募金することは難しいですが、やっぱりみんなの力が合わさると、大きい力に変わるんだなと実感しました。本当にありがとうございました!!!

尚、第5回目は少し期間があいて、11月末もしくは12月を予定しております。次回で最後となります。

ラストも頑張りますので、みんなで力を合わせましょう!
よろしくお願い致します!

1 comment:

Blossom inch said...

oh wow! congrats Tomoko and I am happy that everything went well!