2011-11-02

Big welcome to WP's November Guest, Stephanie Garbett!!!

We are so excited! This month we have Stephanie Garbett as our Guest Designer. Stephanie's work is gorgeous. She loves to layer her papers, cut outs, flowers and embellishments and does so in such unique ways! Her pages are filled with texture and lovely design elements. We know you are going to be as inspired by the projects she shared with us as we were! Please check her introduction page and her blog below!!

こんにちは!今月のWebster's Pagesのゲストデザイナーのご紹介です(*^_^*)
今月はStephanie Garbettさんをゲストとして迎えてます★彼女のエンベリの使い方や余白の使い方、バランスが絶妙でとっても素晴らしいんです!ぜひinspireMEの紹介ページや彼女のブログをご覧になって下さいね!



This month, the DT had the pleasure of lifting Stephanie’s work. Here are the two layouts that we drew inspiration from:
そして、私たちDTがリフトしたのは彼女のこちらの2作品です★私は上の【Vacation】のレイアウトをリフトさせていただきました★



And here is what I made:)
Stephanie's style is beautiful! I love how she places her embellishments so perfectly balanced. I was inspired by one of her layouts, "Vacation".

Stephanieの配置の仕方をリフトしてみました。私も元々縦にレイヤーを入れるのが好きなので、とっても楽しく作れました♪こちらの写真は先日私の友だちの息子さんと公園に行ったときに撮ったものです(*^_^*)2人で仲良くポッキー食べてるところがすっごく可愛かったです♪この2人の可愛らしい姿を表現して、ふわ〜んというイメージで作りました(*^_^*)





Thank you so much Stephanie for the inspiration!!! I really enjoyed lifting your work!!!

素晴らしいインスピレーションをありがとうございました★今月も楽しく作れました(*^_^*)

5 comments:

Blossom inch said...

gorgeous layouts by the Guest Artist and your page is absolutely stunning as always Tomoko! Totally inspiring.

Geneviève aka Muscade said...

So lovely Tomoko! Your daughter is really cute on this photo! Your layout is great and the colors you used are so sweet! I really love your creations and this one is beautiful again!

Jolaine Frias said...

What a beautiful and whysical page you created Tomoko! LOVE this sweet and cute design!!!!!

Patty O'Malley said...

So very precious!

Unknown said...

Such a beautiful layout, Tomoko! Great take on Steph`s work! Hugs Gerry