2011-06-11

Just sharing a card:)

Hi there:) I have been so busy with Inori and other stuff.
And finally, my daughter's cold is getting better!!! She had otitis media and her cold wasn't recovering for more than 2 weeks. That was looooong!!! She's doing great now:)

So here's a little card I want to show you today:) I used a transparency from Ladies & Gents Collection. I also used some netting for the background. 

皆さん、こんばんは☆
最近は何かとバタバタしており、なかなか更新ができませんでした(^_^;)娘も最近まで体調が悪くて、風邪をこじらせてしまい中耳炎になってしまったんです(>_<)普段よっぽどのことがない限り病院に連れて行かない私なので、次からはもっと早く病院に連れて行くべきだなと思いました。気づかなくて、ごめんよ(T_T)
でも、やっと一昨日くらいから順調に治ってきてます☆幼稚園も行けるようになったので、一安心(*^_^*)

さてさて、今日はWebster's Pagesで作ったこちらのカードのご紹介です!
トランスパレンシーを使ってます。また背景にネッティングを貼ってみました(*^_^*)



Now I need to start scrapping again!!! I have lots of things to make!!! phew!!!
またSB開始しなくちゃです(>_<)作るものがたくさんありますが、がんばろっと☆

Thank you for dropping by and have a great weekend!!

ご訪問ありがとうございました!!!良い週末をお過ごしください(*^_^*)

4 comments:

Brendaxx said...

That's a very beautiful card!! You have a nice weekend too:)

Patty O'Malley said...

Beautiful card! I'm never sure how to use a transparency.

Asia said...

Amazing card! All your projects are stunning! Pozdrawiam

Angela said...

This card is charming! I love the colors and the design.Thank you for the inspiration!