2011-05-26

Webster's Projects

Let's Celebrate!!!

New_sneak

Don't you just love the colors here? Bright and beautiful!!!
It's a sneak peek of Webster's Pages new collection that will be released in June!!!!
Yep, you got it right!!!! I'm in love with the sneak already:o) I can't wait to play with then;o)

これはなんだと思いますか〜???(* ̄∇ ̄*)
そうでーす☆来月リリースされるWebster' Pagesの新しいコレクションです!色味が温かくて、とーっても素敵ですよね!手元に届くのがとっても楽しみです(*^_^*)

Now on to my creations I made this month!
Starting with this one. I used the Country Estate for this layout.

そして、今月作ったWebster'sの作品のご紹介です☆
全て、お友達のために作ったものです。私は人にプレゼント(もちろん交換もw)するのが大好きです(>_<)

まずはこちらから☆
ゆう☆にゃん先生のお写真で作らせて頂きました。皆さん、彼女のことはご存じですよね?(*^_^*)ラブメモ第2期のDTメンバーで、今はいろんな有名なチャレンジサイトなどでもご活躍されてます(*^_^*)
そんな彼女は私が初めて講習を受けた講師の方で、今でも先生と呼んでいます☆
このような機会をくださり、ありがとうございました!




I've used some beads glitter to detail the thread doily.
Thread Doilyはビーズグリッターで飾ってみました。


I just love the daisy flower. This was given from SB Shop Palette, a Japanese scrapbook store, which we will be selling some really gorgeous kits given from them at Inori!!! Thank you so much!!

こちらのデイジー、とーーってもかわいいですよね!!!こちらはSB Shop Paletteさんからご提供していただいたもので、こちらのデイジーを使った作品を次回Inoriで販売させていただく予定です☆(Inoriの作品は一番最後にこちらの記事にてご紹介させていただきますね☆)Paletteさん、本当にありがとうございました!!!

ショップはこちらです☆


ゆう☆にゃん先生、とっても素敵な写真をありがとうございました!!

Next is this layout made for my friend, Yuka. She made so some very beautiful creations using G45 for me!! I will show then to you soon!!
I used The Trendsetter Collection for this one,

次の作品はYukaさんのために作ったこちらの作品です(*^_^*)Yukaさんはまたまたとーーーっても素敵な作品を作ってくれました。近日またご紹介させていただきますので、お楽しみに☆

 

I used a daisy flower on this layout too:o)
こちらでもデイジーを使わせて頂きました☆もう本当にかわいすぎーーーー!!!!!(*>_<*)



And a birdcage connected to a chain.
こちらの鳥かごの天辺に穴をあけて鎖を通してみました。ゆらゆら動きますよ〜☆



Thank you Yuka for the beautiful creations and for letting me use your beautiful photo!!! <3

Yukaさん、とっても素敵な作品を作って頂きありがとうございました!!そして、またこんな素敵な写真を使わせて頂きとっても嬉しいです♪本当にありがとう(*^_^*)

Here is a birthday card made for Emeline:o) She is a wonderful person and a very talented scrapper!!!
Hope you had a fabulous birthday!!!!

そして、次はEmelineのために作ったこちらのカードです☆今月は彼女の誕生日でした♪素敵な方で、素晴らしいスクラッパーさんです♪お誕生日おめでとう!!


Lastly is this altered can and minibook:o) I used some Webster's and lots of supplies given from SB Shop Palette. Once again, thank you very much for the beautiful supplies!!

そして、最後はInoriに出品するこちらの作品です☆こちらは次回、第2回目に出させて頂きます♪こちらの作品にはSB Shop Paletteさんからご提供していただいた材料を使わせて頂きました(*^_^*)少し、Webster'sも足してみて、とっても明るく温かい雰囲気に仕上げました♪


There's is a minibook inside the can and a card that goes with it.
缶の中には小さなミニブックが入っており、カードのセットになってます☆


Webster'sのピンもさしてみましたよ〜(*^_^*)


ぜひぜひSB Shop Paletteさんに遊びに行ってください☆
とーっても素敵なショップで、しかもすごくリーズナブルなお値段になってます(*^_^*)
本当にありがとうございました!!!

SB Shop Palette


Thank you for dropping by my blog<3<3

5 comments:

Brendaxx said...

Wow!! This is all so gorgeous!! I really love your work!!

Wendy Kwok said...

these layouts and projects are so inspiring. Makes me want to scrap my Trendsetter papers.... gotta be inspired! Love these gorgeous work, my friend!

kaz said...

最近ポニョさんがタイトルのチップボードにほどこされている加工がすきです。なんだかキャンディーみたいにおいしそう♪色もグラデーションもすごくナチュラルというか・・・。
どのようにされているのでしょうか(とこちらで聞いていいのかなー)。

Patty O'Malley said...

All I can say is breathtaking! I wish my work looked half as beautiful! You have created wonderful treasures for your friend. Love that bottle, book and card set!

Tomoko said...

Thanks for your comments!!

kazさん、タイトルは先に土台を白で塗り(スタンプインクもしくはアクリル)上もしくは下の方にグラデーションになるように先に色を重ねてから、そのグラデーションの部分にグリッターをパラパラ〜っとふって、最後にグロッシーアクセントを塗ります(*^_^*)
グラデーションをつける際にには1〜2色をかるーくスポンジか何かでトントンっとするだけでOKです★
ぜひ試してみてくださいね(*^_^*)