2011-04-29

Sharing some projects by Asuka:o)

Today I would like to show you some projects by Asuka!!!
This layout below was taught my friend Asuka. Isn't this gorgeous!!!??? The frames are all handmade. I'm so lucky to be her friend so I can attend her special class. hehe 
Thanks Asuka!!!
皆さん、こんにちは☆
今日は私の作品ではなく、Asuka(まちゅ♪)の作品のご紹介でーす!!!
日本全国、ほとんどのスクラッパーさんは彼女のことご存じですよね(*^_^*)すごく才能多彩だし、美人だし、うらやましい限りでございますm(_ _)m実はそんな彼女の特別講習を受けさせて貰いました(ほとんどクロパ状態になってましたがww)ひひひ
あのまちゅ♪フレームを作りましたよ〜☆ 
しばらくAsukaの手元に作品あったのですが、先日返ってきたので、私物のエンベリを足したりグリッター足したりしてみました!!(なんちゅう、失礼なヤツだ)はあ〜、素敵で素敵で、ため息がでますよね(>_<)返ってきた晩、枕元に置いて寝た私でございます(子供みたいですw)

Special Memories
Taught by: Asuka Miyamoto




And here are some handmade bags with minibooks Asuka made for me!!!!!! Oh, I'm soooooooo in love with these!!!!! You can find more details in her blog here:o)
そして、こちらが私のために作ってくれたミニブック入りのハンドバッグたちです☆はい、2つも作ってくれましたーーー(1個作ってくれた上に、もう1個おねだりした欲張りなヤツです)
幸せすぎーーーーーーーーー(嬉泣)実は交換しようってなって、こちらのハンドバッグをもらったのですが、私の超雑なミニブックで申し訳なくなりました(もともと雑です、私)ごめんね。。。。Asuka。。。。(>_<)
バッグの詳細は彼女のブログをご覧下さい!こちらです☆

Handbags

I put some little photos (little stickers we have here in Japan:o)) in the minibook.
中身はさっそく2人で撮ったプリクラを貼りました(*^_^*)娘以外と撮るプリクラはかなり久々で、どうポーズを撮っていいか戸惑ってしまいました(汗)






Here's the sneak of the minibook I gave her in return. I will be posting the photos soon! :oD
こちらが、明香と交換した私の作品です。近日アップしますね!


Lastly here are some photos I took with Asuka (Print Clubs= little photo stickers in Japan). I'm on the right and Asuka's on the left:o) My eyes are smaller than how it looks in these photos!! And I'm a little fatter too!! LOL!! Thank you Asuka for the fun time!!!!
最後にこちらがAsukaと撮ったプリクラです☆(実物はぜんぜん違いますよ〜汗)
Asukaは綺麗に撮れてるけど、実物はもっともっと綺麗ですよ〜(*/∇\*)
私はと言うと、こんなに目でかくないし、もっと丸顔だし・・・(/。\)
でもついつい楽しくて、撮りまくってしまいました!(笑)楽しい時間をありがとうヽ( ̄ ̄∇ ̄ ̄)ノ ランラン♪

 




Thanks for taking your time to drop by!!!! 
Hope you have a wonderful weekend!!! xoxo
では、皆さん良い週末とゴールデンウィークをお過ごし下さい☆(たぶんまた数日中に記事をアップすると思います☆)
ありがとうございました!!!

10 comments:

Hi said...

Tomoko, the minibooks and albums are stunning and gorgeous!!!! There are some print club machines in Singapore too, and (I know I know) it's super fun posing and after that, you can still edit and add all those adorable images!!!!:) I went japan and took some too; btw you and Asuka look beauuuutiful:) xoxo

Trace said...

These creations are both gorgeous Tomoko.

gottascrap said...

わああ!!!すんごい素敵に載せてくれてありがとおおおおおおおおお!!
そんでこちらこそめちゃめちゃかっこいいMINIBOOKほんまにありがとおおおおおおおおお!!!お披露目早くしたいよ!

Rain said...

You both are beautiful woman!! and your artwork is fantastic!! Thank you for sharing!!

scrapbookertink said...

What a stunning blog, love the inspiration.

liana suwandi said...

you gals are so so cute, beautiful projects :)

deb famularo said...

You are a doll! Beautiful photos and a beautiful layout! xOxO

Keri said...

SUCH cute projects! I especially love those handmade frames, wow!!!

Patty O'Malley said...

Aren't you lucky to have such a talented, thoughtful friend (and you are one, too)! Great photos!

Jaime Lee said...

Such talented friends you have! Really love both of your works. The handbag and mini book are wonderful. Love it so much!