2011-01-28

Imaginarium Designs DT Member 2011


Finally I'm able to say this out loud!!! lol
"I'm a DT member for Imaginarium Designs"!!!!! (I'll just shorten it as IMD:o))
IMD is a new chipboard manufacturer in Australia with so many GORGEOUS chipboards!!!! Yum-yum!!! Jane Tregenza, co-owner & designer of this company, has invited me to be their DT. Of course I said "YES" immediately:oD You are all going to love their chipboards as much as I am!!!! 


Visit the website for Imaginarium Designs here
(Imaginarium Designsのウェブサイト)


Blog here (ブログ)


皆さん、こんにちは!!
やっと大声で言えます、「私はImaginarium DesignsのDTになりました!」(笑)
(以後IMDと略します(^^)勝手にw)
IMDは新しくできたチップボードの会社です☆お話をいただいたのが去年の秋頃かな?創設者とデザイナーであるJaneからご連絡をいただきました。もちろん、迷うことなくOKしましたよ!そして、なんとあのまちゅ♪ちゃんも一緒です!!!!
まだショップが立ち上がったばかりですが、近いうちに日本にも入荷されたらいいなと思ってます☆(Yukaさんお願いしますwww)!


Here is my DT work for IMD:o) 
I used the butterfly, the vine, and the title chipboard (A Mother's Love Lasts a Lifetime) for my page. Oh, I just love this title!!!!!! And I think it went well with my photo:o)
こちらがIMDのチップボードを使ったサンプルです☆
蝶々とツルとタイトルはIMDのものです☆このタイトル大好きです!!!「A Mother's Love Lasts a Lifetime」、「母親の愛情は一生続く」という意味です☆写真にもしっくりきてよかった(*^_^*)あと、この蝶々とツルも本当に使いやすいなと思います☆すでにJazのために作ったあの作品にも使用済み(笑)

A Mother's Love Lasts a Lifetime






I also stitched the background along with it's pattern!! GOSH, that was hard work you know!!! lol!! But, I really enjoyed making this:o) This is going to be one of my FAVs in all my creations!!!! 
ちょっと分かりづらいですが、背景のペーパーはパターンにそって全面ミシン縫いしてあります(汗)結局隠しちゃったところも(汗)けっこう大変でした(-_-)
ほんでもってあまりにもG45を使うのが久々で使い方を忘れてたし。。。。波に乗り出すまでかなりチョキチョキ時間かかってしまいました(;´▽`A``でも出来上がりはすごく満足してて、今までの作品の中でもお気に入りになったと思います!!!


I'm going to make more and more creations using these beautiful chipboards, so please look forward to it!!!! 
今後もたくさんIMDのチップボードを作っていきますので、皆さんぜひ楽しみにしてて下さい☆(私はまちゅ♪が何作るのかが楽しみでなりません!!!)
よろしくお願いします!


Now on to a prize!!! Would you like to win a big bag full of these chipboards??? Well, you CAN by leaving a comment here:o) 
最後にプレゼントのお知らせです!!IMDのチップボードが入った大きな袋が抽選で当たります!!こちらにコメント残して頂ければ、抽選対象になります!!ぜひご参加下さいね!!!(*^_^*)


Good luck and thanks for dropping by!!!


hugs

No comments: