2010-11-26

The Color Room Palette #34

We have bright and fun colors for The Color Room this week!!! I loved this color combination and had to try this out:D
今週はThe Color Roomにて、とっても楽しくて明るいカラーパレットがアップされました!こちらです☆この色のコンビにはすごくグッときて、絶対何か作ろうと思ってました(*^_^*)

And here's my take. I made a minibook to store my Print Clubs:) One is for Nanami, and another for myself. Do you all know what a "Print Club" is? I was asked at TCR what they are:o) If you never heard of them, they are little stickers of your photos (like snaps!) There are so many machines here in Japan!!! My dd loves to take them with me! Now since I made this minibook, need to take some more with my girl!! hehe
そして、私が作ったのはこちらです☆
プリクラ帳を作ってみました(笑)TCRのDTワークがプリクラ帳とは(爆)初めてプリクラ帳を作ってみました☆もともとはプリクラもそんなにないのですが、娘と撮ったプリクラはやっぱり大事に保管しておきたくて(*^_^*)ひとつは娘ので、もうひとつは私のです。
これを作ったからには、プリクラをたくさん撮らないと!!!(笑)娘が大事にプリクラ貼っくれてる姿が可愛くてたまりません(*^_^*)うふふ

Print Club Minibooks


Hope you enjoy this palette!!!! Thanks for taking a peek!!!
今週のパレットも楽しんで下さいね☆ありがとうございました!!!

hugs*

6 comments:

T.W said...

A purikura mini album? That's too awesome! Love it! X3

Hi said...

Wow!!! It's gorgeous! There are these machines in Singapore too, but I don't really take them as they are a tad bit expensive... LOL nice take! :D

Maiko Kosugi (mai*) said...

かわいい~~~~~~!!
このシリーズ、まだ手をつけてないから、私もミニブックにしたくなりました♪
エレガントからポップな感じまで、作りこなせるのがやっぱりすごいな~。

si2L said...

wowwwwwwwww very nice!! btw do u know how can we play along with the color room palette? Do we link it to our blog? still new with all these :D

thanks b4 :)

mammy said...

Tomokoさんのこんな感じのLO新鮮☆
どんなのでもすっごく素敵に作っちゃうんですね~(*^^)
さすがだな~♪

Tomoko said...

Thanks ladies for your sweet comments!!!! :o)

Hello i2L!
You can play along by first signing up to The Color Room here: http://thecolorroom.ning.com/

After signing up, you just upload your photos to your page!! looking forward to see you there!! :o)
Thanks!!!