2010-09-30

hehe! Another exchange with my friend!!

Hi bloggers!
Today I would like to show you another exchange I did with my friend, Maiko!!!
GOSH! I didn't know exchanges were this fun!!!!! I just love receiving handmade thinks from my friends! And of course I love making things for them too:D:D
So here it is!!!!!
皆さん、こんばんは!
またまた夜中更新ですね♪この2日間、菜々美が風邪引いてしまって(まだ完治してないけど^^;)なかなかアップできませんでした(汗)実は、またお友達の迷子ちゃんと交換をしたんです!はい、さっそく第2弾です☆いや〜、やっぱり交換って楽しいですね♪人が作ってくれたもの受け取るのってすっごく嬉しい!もちろん、私も人のために作るの大好きです♪
ではさっそく、こちらです!!!

Love
Designed by: Maiko

Isn't this lovely?:) I love how she decorated this page with these shiny beads!!! And guess what!!?? The pink bird was made by hand cutting a clear file!!!! WOW!!!! It's not a die-cut?? She must have super hands!!!!
ね、ね、素敵でしょ???このキラキラしてるビーズがまた綺麗ですよね^^そして、なんと驚くことに、ピンクの鳥はクリアファイルをチョキチョキして作ったものだそうです(~□~;;)えええ!!!!!!すごすぎですよね!!!!私もびっくりしました!!!迷子ちゃんの手は魔法の手みたい!!!!感心しました!!!

Thank you so much, Maiko!! I will treasure this forever.
迷子ちゃん、こんな素敵な作品作ってくれたどうもありがとう!!!
宝物にするね!!!(*^_^*)

And here's what I made for her:)
そして、私が作ったものはこちらです^^

Us

Sorry can't show their faces!!!
These two seems to get a long so well with each other:D
So I made the page look soft. Well, maybe most of my pages are soft! LOL!
顔出しNGなので、雰囲気だけ♪
迷子ちゃんとこの兄妹はとっても仲がいいそうです♪写真に合わせてソフトな雰囲気になるように仕上げてみました^^ま、私の作品はソフトばっかりか(笑)

Okay, that's it for today! Gotta go to bed now;)
Thanks for dropping by!!
では今日はこの辺で♪そろそろ寝なくては!!
皆さん、おやすみなさい〜zzz



4 comments:

Jolanda said...

how pretty!!!

mammy said...

交換LOどちらもとっても素敵ですね♪

お友達の作ったLO。
ゴージャスですごく可愛らしいし、TomokoさんのLOは記事に書いてあるようにソフトですっごくBeautiful☆

どちらの作品にもInspireされました!!

linda said...

just Love your work !!! XXX from France
Linda

Darien said...

Both los are Gorgeous!!! And Beautiful picture too!!!