2010-08-09

On the Boardwalk-minibook

Happy Monday, guys!
Here's a minibook I made with G45's "On the Boardwalk" collection:D :D
I also made 2 layouts out of the same collection but I just can't show them to you yet. This mini was made out of scraps left over using this summer's pics.
皆さん、こんにちは^^
今回はG45の『On the Boardwalk』コレクションを使ったミニブックを作りました。他にも12インチを2作品作りましたが、まだお見せすることができないのでそちらはまたアップしますね^^こちらのミニブックはその12インチを作った後のペーパーの端切れで作りました。



Here are some details. I usually distress the edges with brown ink but this time I used black.
こちらがクロースアップです。全体を黒のインクでDTPしました。今までは茶色でDTPすることがほとんどでしたが、黒でDTPするとかっこいい感じになりますね☆こりゃ、はまりそうです!!!



And the inside pages:D
These pics were taken with my friend and her son, when we went to Kada beach in Wakayama. I just love the pic where the two of them got all wet by the wave!! Look at my dd's hair!!! hehe
こちらが中のページです☆先日お友達と和歌山の加太海水浴場に行ったとき写真を貼りました。2人がとてもキュートで、特に波にのまれてる写真が大のお気に入りです(笑)





This is how the back cover looks like.
こちらが裏表紙です。

I love making things out of beach pics!!! Fun ,fun, fun!!! And I really took A LOT this year too:D :D How are you spending your summer? Hope you guys are having a good one!!!
海の写真を使った作品っ大好きーーーー!!!!楽しくて楽しくて仕方がありません(>▽<)今年もたくさん写真を撮りましたよ☆皆さんはどんな夏をお過ごしかな???残り楽しい夏を過ごして下さいね!!!

BIG hugs,
Tomoko

5 comments:

Jolanda said...

wow,this is very beautiful!!Love all the pictures and and the details,so very nice!!
Have a very nice day.Jolanda

Pia said...

wooooow beautiful album, lovely details and pretty colours.
hugs Pia

Veryshka said...

This is very beautiful minibook! I love this paper too...

あ~み said...

こんばんは☆

実は・・・
私もその日、加太におりまして
ポニョさんを発見しております(笑)

娘様のお顔を見て
「もしかして??」なんて思いつつ
私の事も、もちろん知らないでしょうし,お友達もいらっしゃったので
お声はかけませんでした。

帰りがけのベビーカーに娘様が
乗る、乗らない~と言っている所へんで遭遇しました♪

加太初めてだったんですが
空いてていい所ですね。

Tomoko said...

Thanks for your comments :D

あ〜みさん、そうだったんですか!!声かけて頂いてよかったのにーーーー><しかしすごい偶然ですね☆加太は確かに人少なくてよかったです☆海はやっぱりいいですね^^