2010-08-19

LO made for "Crop Party Contest"

Hello, everyone:D
Today I would like to show you a layout made for Decoru's "Crop Party Contest".
I used Webster's Pages Seaside Retreat Collection for this LO. I decorated this page with Prima flowers and LOTS of glitter!!! The swirls were made with glitter and 7gypsies rub-ons. And I also added many dew drops too:) I don't think you can tell but I sprayed TA's glimmer mist (Pearl) to it so it's really shiny and sparkly.
皆さん、こんにちは^^
今回はDecoruさん主催の【Crop Party Contest】のために作った作品を紹介します。
こちらの作品はWebster's PagesのSeaside Retreatを使いました。海のキラキラを表現したかったので、たくさんのグリッターを使いました^^スワールはグリッターと7gypsiesのラブオンを使用してます。それ以外にはPrimaのフラワーやデュードロップなども使用してます^^ちょっと写真では分かりづらいと思いますが、Tattered Angel'sのグリマーミスト(Pearl)を全体に振りかけてるので、とてもキラキラしてるんです〜(*^▽^*)

By the Beach

This photo was taken when we went to the beach this year. This was the first time for Nanami to play at the beach and she really seemed to enjoy it. I love this photo so much!
こちらの写真は今年娘と海に行ったときに撮ったものです。この日は娘にとっての海水浴デビューでした。もともと水遊びが大好きなので、とても喜んで遊んでました。たまに調子乗って沖まで行きたがったり、、、(汗)その時はかなり焦りましたが^^;
こちらの写真はとても気に入ってます。そんな思い出ある写真をこの機会に作品にできてよかったです。

Some close ups as usual:) Can you see the little bottle with the sea shells in it? I also decorated the shells Nanami picked for me this day at the beach:D :D Thanks dear!
こちらがクロースアップです。ボトルに入ってる小さな貝殻わかりますか?このボトル、夏の作品にぴったりでとても気に入ってます!そして、ボトルの横にある貝殻は本当にこの時、娘が拾ってくれたものです^^

ありがとね、菜々美。

I added some hand painting swirls to it.
手書きのスワールも足してみました^^


This was the first time for me to join the Crop Party Contest and I really enjoyed making this LO. Thank you so much Decoru.
今回CPCには初めての参加になりますが、とても楽しんでこちらの作品を作ることができました!Decoruさん、ありがとうございました^^

And thank you all for visiting my blog:) I hope you have a great day!!!
そして皆さん、いつもブログに訪問いただきありがとうございます☆今日も素敵な1日を過ごして下さいね^^

9 comments:

Luz Maria Bruna said...

Wow girl this is absolutely precious!!!
Luzma

Scrapthat said...

BEAUTIFUL!
LOVELY!
GORGEOUS!
I love all the little bitty bits!

まきんこ said...

素敵すぎます!!
Tomokoさんの作品、やっぱり生で見てみたい~(><)と思いました。
ななみちゃんの拾ってきた貝がさりげなく使われているなんて、とってもいい思い出の作品になりましたね。
貝のサイズがいい(笑)ななみちゃん、ナイスです♪

Pia said...

wooooow what a great layout, lovely details

Jolanda said...

very beautiful!!

Darien said...

You did GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love the stitching and the beautiful pps you used!!!! Stunning!!!

Maiko Kosugi (mai*) said...

きゃ~素敵!
やっぱりポニョさんの作品大好き!

mini said...

こんにちは!夏らしい素敵な作品ですねー
細部まで美しくすごく素敵です~
私もエントリーしているけど・・
作れるかどうか不安です(笑)

Ingvild Bolme said...

A M A Z I N G LO in EVERY way! TOTALLY LOVE this!!!!