2010-07-25

Having a fun time

Hi, guys. How's your weekend?:)
I had a great day yesterday, meeting Yuka for the first time. We talked about lots of scrapbooking and stuff:-> We both brought our daughter's with us and they seemed to get along quite well with each other too (well, actually they were getting along great!!! LOL)
Look at this! Yuka made me this fantastic birthday card for me!!!! Isn't this gorgeous or what? hehe
Thanks soooooo much, Yuka!!!
こんにちは☆皆さんは良い週末をお過ごしですか?
私は昨日とっても楽しくて充実した日を過ごしました〜♪昨日は初めてNSNL!のオーナーであるYukaさんと娘ちゃんにお会いすることができました^^作品見せ合いっこやSBネタで話に夢中になってしまいました(笑)Yukaさんの作品は本当に素敵で素敵で☆あ〜、生作品見れた私は幸せです!!!そして、なんとYukaさんは私にバースデイカードを作ってきてくれました!そしてペーパーパッドのプレゼントまで!!!見て、見て!!素敵でしょ!!!
Yukaさん、本当にありがとうございましたーーー!!!!!!



These are some pics of our daughters playing along and hugging each other:)
そして、Yukaさんの娘ちゃんとうちの菜々美が仲良く遊んでるとこをたくさん撮りました^^かなり連射しまくりでした^^;こちらはジャスコの駐車場で撮ったものです〜(笑)



They were so adorable with each other, I took more than 400 pics yesterday!!! It didn't seem like they met for the first time!!! Hope we can see each other again soon. Too bad Yuka has to move next week....
娘ちゃん2人一緒になってる遊んでるとこがすんごく可愛くて400枚以上撮ってしまいました(笑)ラブラブで昨日が初対面のように見えませんでした〜^^来週Yukaさん引っ越さなきゃいけないのが本当に残念です。。。また近いうちに会えるといいな^^
昨日は本当に本当にありがとうございました☆

Thank you so much, Yuka! We really had a good time!!
And thank you all for visiting my blog, and hope you have a great weekend!!!

BIG hugs,
Tomoko

5 comments:

Jolanda said...

Sweet pictures an a beautiful card!!!Very nice.
Have a good day!!

Tomoko said...

Jolanda,

Very beautiful card:) And I really love the pics with the two of them!!!
Have a nice day to you too;)

Rita Barakat said...

Adorable pics Tomoko!!

Tomoko said...

Thanks Rita!
These two girls were so adorable with each other! hehe

eMeLiNe Seet said...

Yuka's card is beautiful :) Lucky girl !!