2010-06-24

NSNL! Monthly kit - June - Present

Hi guys. This is my new layout using June's monthly kit:) I made this layout as a present, which will be given to a person chosen randomly from the monthly kit members:)
First, the background paper was just a normal patterned paper, which I was first planning to use as the background. But since I found out it was going to be too much, I painted it all with white, yellow paint and misted it with TA's Olive Vine, Gold, and inked the edges a little with brown ink:) I love that little crack look around the lantern.
皆さん、こんにちは^^
こちらはNSNL!6月のマンスリーキットで作ったものです。実はこちらはマンスリーキット会員様から抽選で1名様にプレゼントするものなんです^^写真とアルファベットは仮止めしてます☆タイトルはサンプルの【My Angel】になります☆
こちらの背景に使用しているペーパーは実はWPのパターンペーパーを絵の具で塗ったものです^^ちょっともったいないことしたかな?最初はパターンペーパーを背景として使用するつもりだったのですが、作業するうちに「ごちゃごちゃしすぎ?」と思って、前面を白と黄色のアクリルペイントで塗ってから、グリマーミストのOlive VineとGoldを塗りました。そして所々茶色のインクで縁をDTPしました(本当にさりげなく^^;)。


Some close ups as usual:)

close-upです☆


I detailed the bird with Tim Holtz's stamp using white dabber paint, and inked it with distress ink. I also added some stickles to the stamped part.

こちらの鳥はTim Holtzのスタンプは白のアクリルで押してます。そして、distressインクを塗ってからsticklesをスタンプ箇所に塗りました。



Some gold accents at the bottom.

ゴールドのアクセントをダイカットした下の部分に均等に貼ってます。


I inked this lantern with distress ink also and glued a piece if vellum paper for the light.

こちらのランターン(日本語でなんて言うんだっけ?w 街灯?)もdistressインクで加工しました。電気の部分?はヴェラムを裏にカットして貼り付けました。だけど、ゴールドのミストをふってるから分からないですよね^^;

この絵の具とミストがムラになって割れたような効果、とっても気に入ってます☆


【キットに含まれていないもの】

・アクリル絵の具(白、黄色)

・TA Glimmer Mist (Gold, Olive Vine)

・Time Holtzスタンプ

・Tim Holtz Edge Die-cut

・Distress Ink (Walnut Stain, Scattered Straw, Frayed Burlap)

・Stickles (Waterfall)

・Gold Accents

・Prima vines



A winner will announced at NSNL!'s gallery in the end of this month:)

抽選で1名様はギャラリーにて発表されます。受け取った方は気に入ってくれるかな〜^^;



And guess what!? I was featured at "Inspirational"!!!!!! I was really excited when I received an email back from her. Thanks soooo much Julie:)

そうそう、最近Yukaさんに影響されて私もinspirationalに作品を送ってみました。そしたらさっそくfeatureしてくれました^^こちらです☆ダメもとだったので、とても嬉しかったです!ありがとうございました^^



Okay, well that's all for today:)

Thanks for dropping by and have a nice day!

今日はこの辺で!ありがとうございました^^



xxx

4 comments:

Trace said...

I really love your work - very very inspiring.

T.W said...

Wow, amazing LO! <3
Looks so beautiful with all the paint~

Inkyっち said...

こんにちはー。

ステキな作品ですね。

なるほどー。アクリルを塗ってからミストでカバーされたんですね。
いいアイデア~♪

ところでinspirationalに掲載されている、缶のAlteredいいですね~!

実は来月のchallengeのお題ももう決まっているのですが、ポニョさんにピッタリかも!
期待しててくださいね!

ではでは、ご参加ありがとうございました!

mammy said...

わ~♪
ステキ(*^^)

すっごく細かいところまでアクリルで塗ったりインクで色をつけたりされてるんですね~☆

きっと画像では見えにくい部分もあるんだろうなって。。。
きっともっと素敵なんだろうなって☆
実物を見てみたいです( ^^)

Feature おめでとうございます♪