2010-04-02

Couldn't make it, but still happy enough:)


About a few months ago, I applied for Graphic 45's design team call, and I was left for the top 20!! I was very, very excited because this was the first time for this kind of opportunity!!! I had to send a project to their office for the final round and I sent this one which I posted before. Too bad I couldn't make it but I really had fun and it was a really great opportunity!! I would like to thank Graphic 45!!And a huge congrats to the new design team!!!! REALLY looking forward to seeing their upcoming projects!! Yum, yum:) Maybe I'll try more harder next year. hehe:)

2ヶ月くらい前にGraphic 45のDT callにエントリーしました。それが何と最終選考の20人に選ばれてました^^すごい数のエントリーがあるなか、まさか自分が最終に残ると思わなかったので、本当にびっくりしました!!!でも、すごく嬉しかったです^^そして、最後のラウンドは作品を1つだけアメリカにある事務所に送らなくてはいけなくて、こちらの作品を送りました。残念ながら、DTには残らなかったのですが、すっごくいい勉強になりました♪また来年も挑戦してみようと思いました^^Graphic 45の皆さんに感謝の気持ちと、新しくDTになった方にはおめでとうの気持ちでいっぱいです!!これからのDTの方の作品すっごく楽しみにしてます!来年はもっと頑張ります(笑)



16 comments:

かど しんこ*Shinko said...

以前からこちらのブログにはお邪魔させていただいていたのですが、はじめてコメントさせていただきます。(mixiの方ではコメントさせていただいたことがあります(^O^))

Tomokoさんの作品を初めて見たときから一目惚れです♡すっかりTomokoさんワールドに魅了されています。
DT応募の件も、陰ながら勝手に(笑)すごく応援してました!

残念ながらDTには残らなかったとのことですが、最後の20人に選ばれるなんて!!!それだけでも本当に難しい、とっても素晴らしいことですよね!You did a great job!!!!!!!!さすがだなー!と思いました。

私はSB初心者でまだまだ勉強しなければならないことがたくさんですが、いつかTomokoさんのような素敵な作品を作れたらいいなぁと夢を描いています。
これからもTomokoさんのご活躍、楽しみにしていますね♪(ご迷惑じゃなければ、私のMy favorite blog listに追加させていただいてもいいでしょうか…?更新楽しみにしています。)

mammy said...

このLO見たことある!!!って思っちゃいました。
きっとメーカーブログですね♪

それがTomokoさんのLOだったって知ってビックリです!!!

すごいですね♪
20人に選ばれちゃうなんて!!
来年も絶対チャレンジしてくださいね♪

Tomokoさんファンみんな応援してますよ♪

Tomoko said...

Shinkoさん
とっても嬉しいコメント、ありがとうございます^^
確かに私もG45の最終選考に残ったときは本当びっくりしました☆来年はもっと腕磨いてもう一回本気で挑戦しようと思います^^

もちろん、追加OKです〜!!!
ありがとうございます^^☆

Tomoko said...

mammyさん
ありがとうございます^^
だけど、このLOはG45のブログには載ってませんよ〜^^こちらは以前私のブログでもアップしたものなので、その時に見ていただいたんだと思います☆

来年はもっともっと頑張りますーー!!!☆

Wendy Kwok said...

Seriously you rocked the G45 stuff. I was looking and looking at all your G45.. so beautiful and inspiring!

Lydia F said...

Merci pour votre visite, je suis en admiration total devant vos créations.
A très bientôt j'espère.
Lydia.;0)

jaz lee said...

Tomoko dearest, your work is so beautiful! each and every pieces is created full of love and passion. every details make me smile. may you make it big in the scrapbooking scene ;)
luv,jaz

mammy said...

あれ???

そうだったんですね。

じゃあ、ブログで拝見させていただいたものかな(笑)

色んなところで活躍されることを楽しみにしています♪

Tomoko said...

Thanks Wendy!!
I will do best in next year's DT call:) I truly love G45!

big hugs

Tomoko said...

Lydia,
Merci! So sorry I can't speak French:( But, I truly admire your work!!!

bigs hugs

Tomoko said...

jaz,
I didn't do my best this time, and I regret it:( So I definitely will do my best next time!!!! Thanks always for your kind words! I really appreciate it:)

big hugs

Tomoko said...

mammyさん
そうなんです^^;
だけど、来年は載れるように頑張ります!www

Joei Lau said...

Hi Tomokoさん、
Graphic 45 is also one of my favourites. Hope to hear some good news from you about Prima.

Tomoko said...

Hi Joei!
Kinda nervous though!!! But sooo excited!!!
Yah, love G45 & Prima! Great companies!
I'm crossing my fingers:) hehe

Tomoko

eMeLiNe Seet said...

You did Great Tomoko :) !! There's Always next year k, don't give up ;)

Tomoko said...

Emeline,
Yeah, maybe I'll try harder next year:) Thanks!!

xoxo
Tomoko