2010-02-09

Scrap in Japan Challenge #16

Hi Ladies!!!
I made a LO based on "Scrap in Japan" challenge #16. I definitely needed to make this because the guest scrapper is Iris Babao Uy!!!!! I can't explain how much I love her work and personality!!!! She is one of the nicest and heartful person I know:)
So here's the sketch:) Isn't this a fun sketch!?


皆さん、こんにちは☆
今回は『Scrap in Japan』#16のLOを作りました^^
絶対今回は参加せねば!!!と思ってました^^なぜなら、ゲストスクラッパーがあのIris Babao Uyさんです!!!!私は彼女の作品も好きだし、彼女自身もとっっっっても大好きなんです!!!すっごく優しくて温かい方です^^
彼女のスケッチがこちらです☆
とっても楽しいスケッチですね^^


















And here's the LO I made:)
そして私の作った作品はこちらです^^

Beautiful Day














I drew the clouds by hand with acrylic paint after spraying glimmer mist on a white card stock. Also, I put stickles on them to make it shine:) I don't think you can tell by picture though. Well, it shines when there is light:) I thought it was going to be really difficult to draw clouds, but it wasn't that hard. I actually enjoyed it:)
There is a bird on Nanami's hand. I cut the picture a little bit so you can tell that. This is also one of my favorite part of this LO:)


白のカードストックにグリマーミストをふってから、雲をアクリルで描きました。雲ってもっと難しいと思ったけど、以外と簡単に描けました^^よかったです^^雲を描いてから部分的にSticklesを塗ってみました。写真では分かりづらいけど、光があたるとキラキラに見えます。そして、分かるかな?娘の手には小鳥が止まってます。これはお気に入り箇所です^^たまたま発見しました☆写真と同化してたので、手が写真からはみ出るようにクロップしてみました。

Thanks Iris for the wonderful sketch!
And thank you all for dropping by!


Irisさん、素晴らしいスケッチをありがとうございます!!!
そして訪問して下さった皆さん、ありがとうございます^^
良い一日を過ごし下さいね☆

12 comments:

kaz said...

雲、手書きなんですね!全体のレイアウトとマッチしていて、とってもステキ。
大きい気球はポップアップしてあるのかな。ななたんの手にのっている鳥もcute;)
Irisさん、チャリティーキットをきっかけに知り、私もファンになりました。

eMeLiNe Seet said...

incredibly beautiful Tomoko! :)

Lynn said...

This is awesome!!
I love the clouds you make!!
So real and beautiful!! :)

Tomoko said...

kazさん
ありがとうございます〜♪
Irisさんの作品どれも素敵で私も大ファンです!!!
今回チャリティキットみたいなきっかけでIrisさんのLOを作れてよかったなって思ってます^^

Tomoko said...

Hi Emeline!!
Thanks sooooooo much!!! I can't wait to make new layouts with G45!!! Your work with the new lines are truly gorgeous!

Tomoko said...

Hi Lynn!!!
Thanks soooo much! I really enjoyed drawing these clouds:) It was fun!!

T.W said...

Wow, what an amazing LO!

I've looked through your blog, and I love it all! I hope you don't mind that I add you to my inspiration link-list~ <3

Tomoko said...

Hi Metal_Minish!!!
Thanks for dropping by and leaving me a sweet comment:) Of corse, I don't mind adding me in your inspiration list!!! Thanks so much!!!!

hugs

Anonymous said...

Hello Tomoko!! I am so glad to be able to follow your blog!! you are one of my favorites artist since I saw your pages in websterspages.com your work is BEAUTIFUL!!
Bigs Hugs
Lidia Tarraf

Tomoko said...

Hi Rainbow
You're so sweet:) Thank you so much! I visited your blog and all your works are beautiful!!!!

Hugs,
Tomoko

Anonymous said...

私はあなたのブログを見つけます、そしてあなたの認識は壮大です!!!!
http://scrapcreationeve.over-blog.com/

Tomoko said...

Merci, evelyne!!!

Hugs