2010-10-01

AGP #3 Pink Ribbon "Breast Cancer Awareness Month" & some sneaks:o)

Hello you guys! :D I don't believe it's already October!!!!! Wow, time really flies so fast!!!
Okay, so AGP #3 is out:) This month will be related on the breast cancer eradication movement. Check this month's theme below!
皆さん、こんばんは^^
信じられないことに、もう10月ですね!!!あっという間に年末になりそうですね(^^;)ひぇぇ〜、時間たつの早すぎ!!!今年こそはSB年賀状に挑戦してみたいな♪
さっそくAGP#3出ましたね★皆さんはもうAGPのサイト見られましたか???今月はAGP2大テーマのひとつであるピンクリボンキャンペーン、乳がん撲滅運動になります。テーマはこちらになります!


This month's theme
Word(ワード): Long Live Laughter
Color(カラー): Pink


And here's what I made.
そして、私が作った作品はこちらになります。

Smile

Here are some close ups. You know, I'm really into swirls these days!!! I'm not calm without them!!! LOL!!!!
こちらがクロースアップです。最近めっきりスワールにはまっており、ないと落ち着かない状態です(笑)今月のDTワークにもたくさんスワ−ル使ってます(汗)しかも同じテンプレート!!!!「あ、また使ってる!」って皆さん思うと思いますので、先に言っておきます(笑)って言わない方がよかったかな(^^;)



I lost a special person 2 years ago by breast cancer. She was a good friend of my mother. It was the first time for me to loose someone I knew and it was very shocking. It was too late for her when she realized that the cancer has already spread. I think we can avoid this by going to our checkups periodically.
私は約2年前に母の友人でもあり、幼なじみの母でもある方を乳がんで亡くしました。私にとって、知ってる方が亡くなるというのは初めての経験でありとてもショックを受けたのを覚えています。彼女は前々から胸に違和感があったみたいですが、病院行ったのが遅くてすでに末期の状態でした。この経験からやっぱり早期発見が大事だなと思いました。皆さんも出来る限り、定期的にチェックアップ行くようにしましょうね!!

Be sure to check out the other CT member's work at AGP!!! I'll be looking forward to seeing your work!!!!
ちょっと重たい話になっちゃったけど、AGPのサイトでは他のDTさんの素敵な作品がアップされてますので、ぜひご覧下さいね(*^_^*)
皆さんのご参加をお待ちしております!!!


And here's some sneaks for my next months class kit;)
Some swirls here too!!! LOL!! I'll post the whole thing as soon as I get the kits ready:D :D
そしてこちらが、来月の講習キットのsneakです★こちらでもスワ−ルを使ってみました(笑)今キット組みとレジュメ作成をしてるとこなので、準備ができ次第作品をアップしますね♪



Thanks for dropping by and have a great day!!!!
いつもありがとうございます^^

8 comments:

Darien said...

Wow!!!! Gorgeous lo!!! I love the sneak peeks with the G45 I love them!!! Cant wait to see the whole page!!!!!

Synnøve said...

Stunning layout!!!
Looove the colors and the wonderful flowers.
Have a great weekend.
Hugs

Blondeone said...

love all the soft colours in the LO the sneak peak looks pretty interesting too

Nerrida said...

So beautiful. You do lovely work - so soft and pretty.

Maiko Kosugi (mai*) said...

すてき~~~。
もう、ほんと、ため息しかでないよ~。
お嬢さんもとびっきりかわいいね。

Rita Barakat said...

Wow this is gorgeous I love it and the sneak peeks!!!

Yasu said...

はじめまして。
すごくロマンティック(but not too sweet)ですね~!!なかなかこういうのは作れないので(わたしが)細部をじーーーっと観察してみましたが、やっぱり全体の雰囲気がいいのかな!

Wendy Kwok said...

This LO is gorgeous and sooo stunning! I love the edging... tearing a bit.. the usage of flowers... so much details to love!