2010-01-22

I wanted to make these roses again!!!

You Are So Precious









Hello everyone!
Look what I made:) I wanted to make these roses again that were taught at a special seminar from Tim Holts!! And I finally did it!!! They are gorgeous, huh?
I used a frame bought years ago that I was not using and turned it into one of my altered projects:) I painted the frame with white acrylic paint and decorated with these Tim Holtz and Prima roses. I loooooove to cut out WP papers!! They turn anything so pretty! I just can't wait for the new ones!!! Really looking forward to it!

皆さん、こんにちは^^
以前CKUの後に行われたTim Holtzのスペシャルセミナーで教わったこのバラ、どうしてももう一度作りたくて、やっと作ることができました!!!バラすっごく綺麗ですよね^^
今回もまた、ずっと使用してなかったフレームを使いました。アクリル絵の具でフレームを塗り、Tim HoltzのバラとPrimaのバラで装飾♪写真は結婚式とかのが一番合いそうだったけど、そこは敢えて娘の写真にしました^^

やっぱ私ってかなりSB依存症だな〜とつくづく思う^^;手を動かしてないと落ち着かない(汗)
短いけど、このまた辺で☆
Thanks for looking and have a great weekend!!!

15 comments:

ちぃ said...

ちゃんと復習しててえらいね~
私は習った直後に作ったけど、もう忘れてるかも…?
見習ってまた作ってみようっと♪

まんぷくじ said...

わ~素敵!!
CKU行きたかった~。
いったいどういうふうになってるんだろう。
バラ大好きな私。
ちょっと火がついたかも(笑)

Anne said...

Hi There, I just saw this on Inspire me and came right over to see your blog! Magnificent! The frame has inspired me soooo much! Fantastic work and your daughter is just such a sweetie!!
Hugs, Anne x

Darien said...

The frame Is Gorgeous!!! I love those flowers!!! I Need To find the tutorial, I would Love to learn how to make them!!!!! Thank you so much for taking the time to drop by my Blog!!! I really appreciated it!! You are such a talented person!!!! Love your blog!!!!!!

jaz lee said...

and YOU SHOULD!!! aww they are beautiful and they compliments your projects nicely!!! i gotta go check that out too teehee ;)

This frame is so beautifully done, you know what, you make all your projects so soft and filled with grace. i like that ;)
luv,jaz

jaz lee said...

and i have to say, you darling daughter is sooo sweet ;)
luv,jaz

Tomoko said...

ちぃさん、
直後に復習したんですね^^すごい!!
私はめんどくさくて、やっとやる気になって作りました(笑)だけど、バラ1個の満足感はすごい!

Tomoko said...

まんぷくじさん
ありがとうございます^^バラいいですよね!
CKUはすっごく楽しかったです。去年で最後だったのが本当に残念です(泣)
まんぷくじさんもぜひぜひフラワーに挑戦してみて下さいね^^

Tomoko said...

Hi Anne,
Thank you for dropping by and leaving me a lovely comment!! I really appreciate it! I just love decorating frames:) They are sooooo fun:) hehe

hugs,
Tomoko

Tomoko said...

Hi Darien,
Yes, Tim's class is really FUN!!! I learned a lot of neat stuff from him!!! Too bad, he's not coming to Japan for a while... If you can, you should get a tutorial from him!!! You're gonna love it!!

hugs,
Tomoko

Tomoko said...

Hi Jaz,
Thanks for always leaving me a comment:) You're so sweet!!! I absolutely loooooove your new work!!!! Talk about STUNNING!!! Love visiting your blog:)

hugs,
Tomoko

Ingvild Bolme said...

LOVE this frame, so creative and just beautiful!

Tomoko said...

Hi Ingvild,
Thanks for your sweet comment again:) I love decorating frames!! It's sooo fun:)

mai* said...

こんにちは。
すごい方の後のコメントにちょっとドキドキ。(別にそばにいらっしゃるわけではないのにね~。。)
でもドキドキです(:^^)
ウェブスターのほうでもコメントさせていただいたけれど、本当に素敵で何度みても見入ってしまします。

あの~、今度お友達とWebster's Loversというものをやっちゃいます!!
Tomokoさんもよかったらいらしてくださいね!(*^^*)

Tomoko said...

mai*さん
コメントありがとうございます☆
Webstersのイベント見ました!!!参加したいなと思いつつもただいま在庫切れです(汗)
もしLO作れそうでしたら、参加させていただきますね^^
宜しくお願いします☆